tisdag 26 augusti 2008

Blev inte som jag tänkt mej!



Blev inte som jag tänkt mej!

Menigen var att man skulle åter gå till jobbet i dag men så blev det inte.

Mamma ringde vid halv elva i går och sa att hon fått så där som hon fick i skåne för ca 1 månad sen när hon svima o massa skit...Så fick hon i går när hon körde hem från breke så kunde liksom inte fottsätta så mammas bekanta fick komma o hämta henne vet inte hur långt hon hade kommit men typ vid gävle i alla fall inte så långt till uppsala där i från kankse vet inte!!!

Men de som gör mej såååå jävla arg är juh att hon förstår inte att hon är slut körd och inte mår bra.

Hon ska juh för fannn inte jobba men jo då påt igen bara...asså de är juh faktist sorligt att säga det men faktist får hon skyla sej själv att hon mår så här.

För hon ska va sjukskriven men de finns tydligen inte i hennes värld.

Men de blir juh helt enkelt såå att rätt som de är så smäller det till på riktigt och då blir de inte att va sjukskriven en vecka eller två utan en betydligt längre tid.Men men de är inte mitt liv inte jag som bestämer.Men jag har faktist inte lust att förlora en till förälder.

Idag blev man hemma efter som allt blev som de blev med mamma.

Så nu ska jag försöka fixa upp här hemma sen blir det att åka till min egen lya o fixa lite eller städa i alla fall.


Hej då!!!

Inga kommentarer: