torsdag 18 september 2008

Bättre dag i dag:)


Bättre dag i dag:)

Känner mej faktist piggare i dag:)

Var hos läkaren i går och han var faktist riktigt bra eller hela läkar mottagnigen var väldigt bra vilken skilanad mot ekensberg som jag gick hos här i nyköping. Ska aldrig behöva gå ditt nåt mer faktist dra ditt pepparn växer haha!!! mej får dem inte som kund nåt mer i alla fall.

Bli väl att man vilar upp sej över helgen och tar nya tag på måndag o hoppas att kroppen ska årka de men de känns som om det är på bättrings vägen nu i alla fall:)

Får väl palta mej upp i morgon och åka till en körlektion i södertälje de är sååå jävla mkt tjat hela tiden från en viss person GE FANN I MEJ!!!!

i går natt kom Nicklas hem har i för sej inte sett röken av honom i dag men han vill väl träffa kompisarna.

Jag har helt glömt bort att uppdatera o berättat att vi varit på utställnig den 7/9 i högbobruk gick faktist väldigt bra nästan som jag vill:)

Det var endast Tinqa som deltog utav mina hundar hon lyckades vissa upp sej till BIR vinande hund=)

och vi blir alltid lika glada...hade juh tänkt mej att vi skulle få en grupp placering också men icke sa nicke så blev det inte:( men vi va nöjda med biret i alla fall.

Nu blir det lite vilande för utställnigar i alla fall för Tinqas del.

Blir att hon får delta på stora sthlm.

Sen får vi se va det blir för hennes del.

Yenna o ny tillskottet Puzzel tar vi oss ner till gbg med i jan månad.

Idag blir det att fixa och dona lite har tvätt tid på eftermiddagen sen måste jag hem o fixa har inte varit hemma på några dagar nu.

ne nu har jag skriv kramp hehe

hejsveis.

Inga kommentarer: