söndag 16 september 2007

Ja ha då har man skaffat en blogg då!

Ja ha då har man skaffat sej en blogg. kan juh vara kul heheh=)
va nog lite i mot det där men men det blir säkert bra.
Idag är det en riktig slappar dag.
Va ute i norrköping i går med michis o hennes pojkväns kompisar.
Va nog inte riktigt på topp om jag säger så.
Kom tillbaka till nyköping vid 4 tiden o allt blev bara kaos kände bara att jag var tvungen att åka hem jag bara skulle hem. så ringde taxi ca 700 kr höll på att sätta i halsen men jag skulle hem till varje pris asså så det fick bli att punga ut med 749 kr när taxin stanna utan för min dör på elghammar.
Hade ringt till mamma innan men det lätt inte som om hon ville hämta mej häller så det här va den ända utvägen men men det gick juh bra ändå.
Och idag ska jag värkligen försöka badda hunden Neptun så skitig och så tovig måste ta tag i det nu har dragit på det i ca 1/5 vecka nu. så snart så är det bara o sätta i gång och skrubba o föna och borta bort allt skit i den långa pälsen.

Inga kommentarer: