torsdag 27 september 2007

TRÅKIGT ATT VA SJUK:(


ååååå så sitter man här och är fortfarande sjuk om den där jobbiga febern kunde gå över nån gång så man skulle känna sej pigg.men nej den vill allt hålla i sej.

Får panik av att bara sova bort hela dagarna men vad ska man göra då när man mår jätte dåligt.

Idag lyckades jag i alla fall go ut med hundarna en sväng det va skönt men när ja kom hem igen var jag helt slut ungefär som om jag hade gott 10 mil eller nåt phu låt detta gå över nu.

På fredag kommer ida o Martin det ska bli kul=)

O på lördagen ska jag komminusera med mina älsklingar tinqa o neptun,får vi se vad dem säger den här gången då heheh.Sen på kvällen ska vi till farmor o farfar o äta middag.

Söndag ska vi in till pappas grav. den 30/9 R.I.P. 1 ÅR sen känns som om det va evigheter man såg han men det är bara ett år.

Ett år av ständig smärta och saknad.


hejdå.

Inga kommentarer: