söndag 9 december 2007

Andra advent


Andra advent!


Nu är det andra advent redan snart är det jul inte långt till julafton.

Och jag har inte hadlat en julklapp hehe men det kommer snart!

Jag har önskat mej en ny kamera i julklapp som jag tror att jag kommer få=)

en mycket bättre kamera än den jag har så jag kan få mycket bättre bilder från utställnigarna och hundarna för det är det ända man fotar konstigt va? heheh=)

Nu ska jag äntligen få tillfället i akt att ansöka om Tinqas danska cahmpionat som leggat på hyllan sen 2005. Men bättre sent än aldrig=D

Så är det bara till att få ett sissta cert på Tinqa i Norge så kan hon tillskriva nordisk utställnigs champion i stamtavlan.

Så det bär av till Norge i maj ganska lång tid kvar men ändå!!!!

Sitter just nu och skriver lite julkort måste posta innan den 16 dec.

Har häller inte hunnit tagit några kort på ella valparna men det kommer!

ne he nu ska jag fortsätta här!


hejsveis.


Inga kommentarer: