fredag 28 december 2007

Hit och ditt!


HIT OCH DITT HELA DAGEN!


Idag har det varit en sån dag då man bara har flängt hela dagen.Tycker jag inte om!

Sov riktigt länge allihoppa i dag inkl hundarna hehe, låter kankse konstigt men dem är faktist morgon trötta.

Gick upp åt frukost sen rulla vi i väg till stan skulle göra några ärenden och efter det så åkte jag o mamma till hennes vännina bergitta och ficka sedan åkte vi hem en stund åt middag och lite så.Sen i väg igen till gnesta Nicklas skulle åka och byta några saker med en kille så jag hoppa av hos Lillianne och Börje och åter blev det ficka igen visseligen bara en slät kopp cafe så det var nyttigt av mej är juh en liten gotte gris heheh.

Och nu sitter jag hemkommen framför datorn med en kopp cafe och en masarin=)

Så idag har jag inte aktiverat hundarna så bra;/

Det märks för dem ligger just nu franför mej på golvet och tok busar med varandra men det är tillåtet när matte har varit slarvig men i morgon blir det en hel dag hemma.Ska upp tidigt lägga spår i skogen åt dem!

Är faktist riktigt pigg nu skönt=) mamma är inte så pigg ganska förkyld ochså.

Satt just och titta på lite utställnigar som kommer under året!

Blev så sugen att ställa Tinqa i april i västerås det är samma dommare som en gång tog fram henne till bäst i ras.Men har lovat mej själv att hon inte ska ställas nu på ett halv år så då får det bli så.

Är juh inte alls säkert att han skulle ta fram henne men det lockar att ställa henne heheh=)



hejsveis.


(sätter in en bild på tapioca från i julas gullig)

Inga kommentarer: