torsdag 27 december 2007

Hemkomen från skåne!

Hemkomen från skåneland!

Igår kväll kom vi hem från jul firandet i skåne hos sysster ida.
Denna jul blev inte riktigt som jag hade tänkt mej:(
Jag och mamma insjukna in för julen så man kännde sej inte så bra.Juldagen var nog värst för mej kännde mej ja jag vet inte vad.Har inte varit så sjuk på väldigt länge.
Men är super nöjd med alla klappar i alla fall super tack till er!
Men är alltid lite om ständigt att vara borta och må så dåligt skönt att vara hemma nu i alla fall.
Skulle ha jobbat nu torsdag fredag men det blev det inget av.
Får vara hemma och vila upp mej tills vi åker till göteborg den 2 jan.
Hundarna fick inte följa med och fira jul i skåne och det var nog tur att dem inte var med hade nog blivit lite mycket med 3 hundar i den där lägenheten det räckte med en hund.
Så i morse var vi och hämta min små vovar dem blev sååå glada:D
Så har varit ute i skogen med dem fast jag kankse inte borde det för min hals men dem var sååå över lyckliga när dem fick springa lössa nu=)
ne nu ska jag gå¨och slänga mej framför soffan.

hejsveis.

Inga kommentarer: