söndag 2 december 2007

Tiden går alldeles för fort=/


Tiden går aldeles för fort!

Det är inte klokt nu är den här helgen slut och tiden bara rinner i väg...vad gör man av tiden igentligen?

i går gick dagen i ett svep lite stök här hemma först sen till gnesta kom hemmamma fick plöstligt åka och jobba på björkgården i tystberga. hon kom inte hem förns vid kl:21:00.

Sen var det tv soffan.

Såg på rädda barnen eller vad det heter?

faktist väldigt bra!

Idag ringde Lotta och berätta den lilla nyheten bebbisarna har kommit 5 hanar=(

inte en ända tik höm ja så där är det.Men det blev fina färger i alla fall svarta och svarta m vita tecken och en brun.

Nu återstår det bara och ta lite bilder sedan skickar jag dem till stora sysster ida och försöker övertala henne att hon ska ta en hane på foder nu när jag inte kan ta någon valp där i från hehe.

Tror inte att det kommer gå så bra men ändå=)

Imåndags försvan min älsklings hund från kenneln Skipper=( han årkade inte längre och det är sååååå tomt utan honom min favo skippas han har varit där på kenneln ända sen jag började där och så finns han inte längre saknar honom såååå mycket av om han inte var min hund så var den hunden något spicielt för mej.Men hoppas att springer på dem gröna ängarna med mandy och nyx.

Idag fick jag också en riktig rutt i skogen vill jag lova.

Jag och hundarna gick vår vanliga runda och det kommer oftast inget vilt på den vägen, men i dag sprang det förbi 3 rådjur framför snoken på oss och oj oj vad vart rulle på hundarna, Tinqa släppte och kom till baka men inte Neptun och varför är jag inte förvånad!!!!

Så jag och Tinqa fick traksa runt i skogen o leta efter Neptun till slut hitta vi han i alla fall.

Han var full med lera från fötterna upp till huvet då blir man glad eller inte hehhe!

Ne he nu ska Tinqa få sej en tvätt.


hejsveis.

Inga kommentarer: