torsdag 20 december 2007

Snart åker vi och firar jul!


Snart åker vi och firar jul i skåne!


I år ska vi fira jul i skåne hos sysster yster lite anurlunda än alla andra jular.har aldrig åkt så långt förut för att fira jul men det är alltid trevligt med något annorlunda=)

I morgon åker vi i alla fall.Och i morgon ska jag försöka handla lite julklappar också har bara en julklapp färdig men så är det med denna familj allting i sissta minut hehhe=)

Föra lördagen var vi och ställde ut på den stora årliga hund utställnigen vill inte påstå att det gick så bra men. Tinqa chkl:3 ck Neptun unkl:2 men man kan inte alltid vinna.

Vi hade ett mål med denna dag och det lyckades vi nå så det var jag glad över:D

Nyss så var Lillianne och börje o lilla Tindra här på en fika det var trevligt!

Men åter igen till hundutställnigen så hade vi en trevlig dag i gott sällskap och det var huvesaken.

Ser fram i mot att åka till göteborg till my dog där tar vi nya tag.

Och efter my dog får jag hem min lilla nya valp=)

Så det blir att handla lite valp saker på my dog!!!!

Jag vet i alla fall att jag får en ny kamera i julklapp fick bestäla den själv mamma kan juh inte sånt hehehe=)

ne he nu ska jag göra andra saker.


hejsveis.

Inga kommentarer: