onsdag 11 juni 2008

22 ÅR IDAG HURRA FÖR MEJ HEHE=)



22år i dag hurra för mej!

Den första som kom i håg min födelsedag är namnet hemligt på men det känndes bra att den personen gjorde det hehe=)

sen kom det lite sms och tel samtal så helt bortglömd blev jag inte heheh=)

I morse åkte vi in till stan skulle fixa lite saker bland annat skulle jag in till nyköpingshem och välja inrednig till min nya lägenhet...blev lite nervös när jag satt där och skulle välja tapeter men gud vad e snyggt då? har juh liksom inte pressis intresserat mej av inrednig men sysster yster har väl lärt mej att man ska ha vit ljust i alla fall.

Så blev mkt ljus färger.

Men det blir nog bra det=)

Kom pressis hem från nyköping har varit och köpt ett vardagsrumsbord skit snyggt sen fick jag tv o steriobank och bokhyller 2 st för 800 kr altting tycker jag var som hittat=)

har inte varit helt hundra har nåt konstigt i magen=/ så har varit hemma i dag och blir nog hemma i morgon=/

hehe nu har ja inte tid att sitta här längre.

bey bey.


Inga kommentarer: