torsdag 19 juni 2008

Snart är det Midsommar!


Snart är det midsommar!

Idag har jag varit riktigt piggelin=) känns skönt int haft så mkt feber så det börjar väl vända nu skönt ät det i alla fall=)

Har städat nästan hela huset så är faktist ganska rent skönt=) att det är rent och snyggt här hemma för en gångs skull.

Synd bara att det blir skitigt snapt pga av hundarna men sånt man får räkna med när man har hundar hehe.

I kväll åkte jag med farmor o farfar in till stan skulle handla mat tills i morgon.

Å jag säger det aldrig mer handla dagen innan midsommar på kvällen dem hade ingenting:S

Var först på coop för skulle ha kött och dem hade värkligen ingeting borde dem inte ta hem extra för en sån här helg? Tycker jag dem borde göra finns juh såna som är ute i sissta min som jag hehe.Men hitta i alla fall mitt kött på ICA KVANTUM hehe dem har alltid=)

Så det blev fläskfile.

Det blir säkert gött...grillad fläskfile med färsk potatis och sås det blir gött det är äntligen av med mitt illa månde...tror jag har ätit riktig mat idag fyra gånger eller nåt, är faktist 1 vecka nu som jag inte ätit årdenkligt på och gått ner i vikt har jag också gjort men lär jag väl gå upp i morgon hehe.

Imorgon bär det av ganska tidigt till carro är väl hos henne vid två tiden eller nåt...ska årdnas o fixas lite granna.

Har faktist inte gjort så mkt mer än att städa och varit ut med hundarna idag.

ne he nu kan jag inte bara sitta här o skriva o skriva.


hejsveis.

Inga kommentarer: