söndag 22 juni 2008

Midsommar helgen!

Midsommar helgen!
har varit helt oki.Fredags åkte jag till carro åt midsommar middag hade det hel mysigt=)
sedan lite senare på kvällen så gick vi till carros kompis camilla var ganska kul där också sedan gick vi tillbaka ett gäng till carro igen.åkte väl hem vid 2 tiden så vart inte så där jätte sent.
Tog taxi hem fy fannnnn vad dyrt det är 650:- det är fan inte klokt men klart är de midsommar så är det!
I går lördag tog jag det bara lungt kan behövas om man ska årka jobba i morgon måndag.
Har skit mkt på jobbet nu ca 2/5 vecka framot är mkt hundar på hotellt plus att det snart är dags för world dog show.ser fram i mot det på ett sätt men ändå int kommer bli mer slit an att man får njuta av det kommer va helt slut efter det.Sen kommer flytten också och då ska jag vara ledig hade jag tänkt=) så man får ängna sej åt det=)
håller faktist på att små ränsa och packa lite blir juh mkt änklare då istället för att ta allt på engång hehe.
Blev väldigt olycklig för ut trodde jag skulle få se TAKIDA i alla fall men icke skulle ha åkt ner till skåne till ida och tittat på dem och trodde det var 16 juli men sån tur va det inte det var 16 agu och då är jag i norge:( kul att åka ditt men ville så gärna se dem men men kommer väl fler tåg!!!
Grymt bra låt:http://www.youtube.com/watch?v=JBIopkVcm_w&feature=related
The black sheep.
Sitter och tittar lite på ikeas hemsida om man hade grymt mkt pengar skulle man handla mkt snyggt kommer jag nog göra ändå...det som är lite roligt är att jag har väl aldrig funderat på att gå in på ikeas hemsida och titta på prylar och så gör jag det nu hahah.
Men ganska roligt är det hehe=)
ne he nu ska jag fortsätta

bey bey

Inga kommentarer: