söndag 29 juni 2008

Fart och fläkt denna helg!



Fart och fläkt denna helg!


denna helg har det vart mkt.Fredag trosa stads loppet blev utgång på tullen såg int sååå mkt av loppet hehe.Var hel kul på tullen full och glad va man med heheh=)

Träffa Michis det var riktigt kul att träffa henne.Var nog ganska splitrad denna kväll ena stunden var jag med alla andra stunden gick jag helt själv och lulla haha tur att de finns folk som er en då och kommer fram heheh=)

Men hel kul kväll var det i alla fall i fredags.

Känner att jag kan sakna denna person så jävla mkt i bland.

Ida och Martin har också varit här över helgen riktigt kul att dem var här:D

i går lördag blev det också utgång var inte alls menigen men så blev det.

satt hos carro o drack lite öl o spela tvspel va så jäkla tråkigt så ja åkte ner till trosa till ida o Martin i trosa och tur var väl det hehe;)

Skulle ut på tullen vi gick ner tidigt eftersom det va så mkt folk i fredags men inte i går va int en kotte där runt tio så vi gick och satte oss på fyren innan va trevligt.

hade planerat att åka hem och sova på fredagen e juh liksom som alltid skönast så blev det inte dimpde ner hos carro.Lördagen va jag helt säker på att jag skulle sova hemma hehe så blev det inte häller hehe men men sånt e livet.Blev väldigt väldigt sent i natt eller i morse somna nog int förns vid kl 7 hehe så e lite trött nu faktist.Men så underbart att man inte börjar jobba förns kl 2 i morgon efter middag hela för middagen ledig det behövdes värkligen:D

Denna vecka blir det mkt att göra på jobbet och förberda för allt inför world dog show så denna vecka och denna helg som kommer är det enbart hundar.Ska bli kul=)

Men har sååå mkt att tänka på just nu och planera så känns lite små kaos i mitt huvud med flytt och uppkörnig och massa annat som man ska hinna med.

Men på ett eller annt viss ska de nog gå=)

ne he nu kan jag int sitta här o skriva o skriva kankse ska göra nån nytta också!!!


ha det bra gött folk.


bey bey.

Inga kommentarer: