tisdag 3 juni 2008

Hänt mkt sen jag skrev sisst!


Har hänt en hel del sen jag skrev sisst!

Mkt har hänt har fåt vidare anställnig till 20011 känns skönt att inte va utan jobb även om jag inte kommer vara där till 20011 så känns det skönt i alla fall=)

Sen har jag nästan fåt en lägenhet inte riktigt klart får veta i början på nästa vecka.

Ska bli riktigt skönt att få sitt eget även om det bara är en 2:a så är det skönt=)

Kan juh flytta till nåt litet hus på landet när jag känner att jag har råd för det!

Kan juh vara bra för hundarna att bo i samhället och inte bara se skogar o ängar heheh=)

I måndags var jag och skrev upp för körkortet gjort de ett antal gånger utan att klara det hade nästan tappat hoppet om att jag skulle klara det men nu vända vinden jag fixa det=)

och det är jag stolt över!

Så nu är det bara körnigen kvar och det ska inte bli så svårt sen har jag min efterlägtade lapp.

fatta kännslan o ta min bil själv att åka.ojoj vilken kännsla och den kännslan kommer att komma inom en vis tid.Och i går kom skatte pengarna man blir så himmla glad när man får lite extra.

Så jag köpte en bärbar daor i går måste juh ha en dator när jag flyttar hehe.

Har också vart på lite hundutställnigar.Yenna har varit på små utställnigar för tränig och det har gått riktigt bra för lilla yenna placera sej som bästa valp och grupp så vi har haft en fin start=)

För två helger sen var vi i häliga österbybruk med Tinqa o yenna och fick riktigt finna resultat yenna bästa valp och Tinqa bäst i ras.Så otroligt kul att Tinqa vinner och tycker om att vissa upp sej att hon inte tappat för hon fyller faktist sex år i nov, är så glad för varje bir hon tar hem=)

ne he nu ska jag gå o göra nån nytta och åka till jobbet o jobba i detta härliga väder=)

hejdå/malin.

Inga kommentarer: