torsdag 12 juni 2008

ajajaj min mage:(

ajajaj min mage:(
varför ska jag just bli sjuk nu för=/?
fann jag måste bli piggelin tills på lördag är så mkt som står på spel nu.lördag ska jag till hund utställnig men de vuxna folket tycker int att jag ska åka va fannn e jag int vuxen nog att bestäma hur jag ska göra? va jag är ändå 22 år kan ja väl bestäma själv om ja åker int eller int.
just nu känns de som om jag måste åka jag ska fannn åka jag kan int missa detta...sen ska jag också ut på kvällen söndag valp träff ne jag måste bli piggelin nu är de bara att vila ända tills i morgon måste bli pigg!
så de blir inte så mkt mer än att vila idag om jag ska pigga på mej=)
vet inte om allt detta är grundat på nervositet och stress har juh mkt att göra fixa o tänka på nu måste varva ner lite grann nu innan jag ramlar om kull men är ändå inte så lätt att göra de när de finns saker som man måste göra o vara med på!
ne he nu ska jag försöka sova lite grann.

hejsveis.

Inga kommentarer: