lördag 7 juni 2008

Nästan 22 år!




I går fredag fira vi mej för fyller 22 år på onsdag.eftersom ida o Martin kom hem i torsdags så blev det så att vi fira mej.
Folket kom på eftermiddagen här hemma hos mamma.Fick fina presenter god mat o tårta och gott sällskap!Lite senare på kvällen for vi i väg till trosa för att gå ut på tullen.Jag själv klev av i vagnhärad för att först vara o för festa lite hos carro.Vi tog bussen ner vid halv tio mkt folk på bussen var det faktist.
Träffa o ida där nere hos idas kill kompis va inte så länge där.
Sen blev det tullen för mej o carro.
Var ett liveband som spela där till kl halv tolv är faktist rätt mysigt med såna där liveband.
Hade väl en ganska bra kväll=)
Blev lite förvånad över att man inte kännde igen så många där nere på tullen men som sagt man börjar väl bli gammal heheh=)
Carro sov på annat håll så gick hem till farmor o fafar och sov va väl hemma där vid halv 3 kankse o kan säga att jag sov väldigt gött tills jag vakna i morse!
Idag har dagen vart seg, i natt ska jag gå upp vid halv fyra och åka till vännersborg på hundutställnig phu har apsolut ingen lust med det! ångarar mej såååå att jag sa ja till att åka ditt men gjort e gjort o kan värkligen inte ändra mej tyvärr.de hade jag lätt gjort!
Nåt mer jag aldrig mer ska göra är att åka så långt på en dag.aldrig mer!!!
Men får hoppas att det ger bra resultat att åka så långt=)
Det har hänt mycket denna vecka som varit klarat körkorts tiorin och fått lägenhet!
det är extra kul att jag fått lägenhet...nu börjar man juh bli lite mer vuxen.Hehe lite skrämande men e väl så det ska vara vill juh inte pressis bo hemma ska bli riktigt kul och spänande städa lagamat tvätta göra allt själv hehe ha det som man vill själv=)
och plus att man får en helt nyrenoverad lägenhet inte illa det=)
Längtar tills det blir semester och får nog vänta ett tag på den tyvärr.
Blir väl i slutet av julli början på agu för då blir det flytta och är bra att vara ledig det så man kan fixa o dona.Ska försöka hinna med att åka ner till skåne till sysster och en sväng till dalarna får se hur man lyckas planera i hopp allt.Skönt att man får 1 vecka semester i okt spanien.
ne he nu kan ja inte sitta här o skriva mer ska lata mej lite till och gå promenad med hundarna!
hejsveis.

Inga kommentarer: